چه چیزی را برای بیماران مبتلا به نارسایی کلیه دیالیز انجام
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

چه چیزی را برای بیماران مبتلا به نارسایی کلیه دیالیز انجام

چه چیزی را برای بیماران مبتلا به نارسایی کلیه با DiálisisSoy یک بیمار از بیماری کلیوی نارسایی کلیوی انجام، دیالیز نیز انجام چه باید بکنم؟ برای بعضی از بیماران، دیالیز می کند مفید است، اما برای بیشتر بیماران انجام دیالیز موثر است، به دلیل دیالیز نه تنها یک پیشرفت طولانی و آسیب دیده است، اما نیز طول می کشد مقدار زیادی از پول، اما اثر چندان قابل توجه نیست.

بیماران باید برای دیالیز چه اگر آن را؟

در واقع، دیالیز تنها گزینه برای بیماران با بیماری کلیوی است. برخی از درمان های جایگزین مانند پیوند کلیه و طب چینی می تواند کمک به بهتر بدون دیالیز شما زندگی می کنند وجود دارد. برای بسیاری از بیمارانی که پیوند کلیه آشنا هستند، من نمی خواهد به آن بیش از حد است. از نظر طب چینی، من می خواهم به معرفی طب میکرو چینی Osmotherapy به شما، این ترکیب کاملی از طب سنتی چینی و تکنولوژی مدرن است. با کمک او، افرادی که در مراحل اولیه بیماری کلیوی هستند ممکن است این فرصت را به مانند یک فرد عادی زندگی کنند. برای افرادی که در مرحله پیشرفته بیماری کلیوی هستند، آنها ممکن است این فرصت را به بازگشت به زندگی عادی دست بدهد، اما شما هنوز هم می تواند یک زندگی با کیفیت بدون دیالیز.

میکرو چینی Osmotherapy پزشکی چیست؟

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy درمان نسبتا جدید برای بیماری مزمن کلیه است که نشان داده شده است از نظر بالینی به موثر و راحت می تواند علائمی مانند فشار خون بالا، تورم، پروتئینوری، عوارض هماچوری از بین بردن است. کنترل مانند کاهش خطر ابتلا به مشکلات قلبی است. آنچه مهم تر، می توان آن آسیب دیده را ترمیم کلیه کمک به جلوگیری از روند فیبروز کلیوی و به تدریج بازگرداندن عملکرد کلیه است.

اگر شما علاقه در درمان ما میکرو چینی پزشکی Osmotherapy، شما می توانید ایمیل به sjzhospitalrenal@hotmail.com ارسال و یا شما می توانید ترک پیام به طور مستقیم، دکتر آنلاین ما می تواند به شما در 24 ساعت کمک کند.





:: بازدید از این مطلب : 201
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 شهريور 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: